måndag 24 augusti 2015

Sjuka huset...




De glansiga ögonen, 
det gröna snoret och den höga febern är ett faktum! 







Tack och lov för röda rosor och fina födelsedagspresenter:) Min syster hann dyka upp med dessa leveranser igår innan sjukan bröt ut på allvar. 
Tänk att få fylla sitt kök med bara saker från Leilas Generalstore! 
Vilken dröm.

Lite nya delar till tågbanan åt Mini fanns också med i packningen. Det kommer liva upp hans febriga dag. Natten har varit hemsk. Inte många minuters sömn för någon, tyvärr. Värst för de små, som både varit vakna och sjuka. Jag har ju bara varit vaken, men är frisk...

Det finns en endaste nackdel med mitt jobb och det är pusslandet när vi i familjen blir sjuka. Det finns ingen möjlighet att vara hemma med VAB, utan alla kunder måste pusslas om på något vis. Den här veckan är redan utspridd, omfixad och planerad i detalj (förutsatt att ingen blir sjuk då), för att stora M är uppe vid Kebnekaise hela veckan...

Nu ligger bokningsblocket här bredvid, med en känsla av ett hånflin på pärmarna. Ännu en gång hänger denna vecka på hur gamla M kan ställa upp som barnvakt...
Ingen rolig känsla, men ett faktum.

Lycka till med er veckoplanering. Jag håller som bäst på att ändra på min...;)

Karmisar
Becca

Inga kommentarer: