söndag 14 februari 2016

Tällberg sprakade





Färg i dagarna två i Tällberg!






Jag känner verkligen ett enormt sug av att komma tillbaka fullt till jobbet.
Det har ju legat på halvfart i över tre år nu.

Jag har spenderat lördag och söndag med elva frisörer från närområdet, en kursledare och "vår" säljare på en Colouristutbildning med Maria Nila. Jag har frångått mitt älskade Hårologi när det gäller färgen. Jag anser att vad det gäller just färgen så har Maria Nila ett mer komplett koncept.

Att få snacka hår, färg, ekonomi och gapskratta med likasinnade en hel helg har 
varit fantastiskt roligt.

I really needed this!!!


Vi har bott och färgbotaniserat på fina Åkerblads Gästgiveri Hotell och SPA i Tällberg.
Jag har sovit gudomligt, ätit som en gourmand och njutit av att bara vara jag och totalt kopplat bort Mamman, Hemmafrun och Surtanten!


Så alla med färgtider hos mig nu till veckan, nu kan det bli hur som helst:)


Karmisar
Becca

Inga kommentarer: