söndag 16 augusti 2015

Sweet home





Hemma bäst!

Så föll det sig så, att även detta år upplevdes den 
bästa sommardagen på hemmaplan.

Tänk att det nästan alltid är det enkla som blir det bästa.









Gårdagen och så lika min födelsedag spenderades i olika hörn av vår egendom;) Mini och Gamla M pysslade och röjde i trädgården. Jag är så bortskämd med att ha en trädgårdsexpert i familjen. Jag har inte tillfört mycket till vår tomt denna säsong och ändå blommar det vackert lite varstans och något ogräs skådas icke. 

Jag och lilla M lade all vår kärlek i köket. Där kreativiteten flödade över i alla regnbågens färger. Resultatet blev vackert om än något torrt. Men en mer amorös födelsedagstårta har jag aldrig ätit tidigare.

Stora M hann ta en långtur på sin älskade cykel efter att han varit och inhandlat pastafäger till köket vill säga;) Minstingen var nöjd på golvet (make till bebis som kan vara det i timtal har jag inte tidigare upplevt).

37 år, på väg mot mittpunkten av livet och jag får leva i min dröm.
Den absolut bästa födelsedagsgåvan.

Karmisar
Becca

Inga kommentarer: