fredag 29 maj 2015

Detta är livet...







Idag börjar en intensiv vecka...


Passar på att fredagsmysa lite med barnen nu på morgonen.
Efter lunch väntar en helhelg med BFF i storstan. Helt underbart, men förenat med ett visst dåligt samvete för Stora M är helkrasslig och lämnas nu till sitt öde med två småbarn i två nätter. Enligt pappan sitter det bara i mitt huvud, så jag jobbar med det;)

Att-göra-listan är lång inför måndag och tisdag, så allt har tänkts på inför torsdagens kontraktsskrivning för vår dröm om Italien. Verkligt overkligt!!!
De nästkommande 9 dagarna kommer bli bland de intensivaste i mitt liv, och roligaste.

Snälla ni, håll tummarna för att allt går i lås. Detta är det jag önskat tredje mest i mitt liv!!!
Förutom att min syster skulle överleva och att Mini skulle komma till, så är det detta... (Då menar jag inte att mina andra två barn inte var önskade, det var bara lite krångligare att få till Mini).

Hoppas ni alla får en skön helg!

Karmisar
Becca

Inga kommentarer: