onsdag 4 mars 2015

4 månader och Fruktbröllop!





Jag är lycklig!

Jag och stora M firar idag Fruktbröllop. Det Ni:) Minstingen fyller dessutom dagen till ära 4 månader. 
Dubbelfyra alltså!!!





Klockan tre idag har jag varit gift med den här mannen i fyra år.
En helt magisk dag i ett vackert och kyligt Jukkasjärvi med 8 gäster (eller egentligen inte gäster, det var ju våra allra närmaste). Att säga JA till den här mannen var det mest självklara jag har gjort hittills i mitt liv. Det fanns inga som helst betänkligheter och det finns det fortfarande inte.




Mannen älskar snö och kyla och jag föredrar väl värme om jag kan välja. Så bröllop och bröllopsresa blev i kontrasternas miljöer. 

Namibia är ett fantastiskt land att resa runt i. Vackert, vänligt, variationsrikt och fascinerande. Häftiga lodger, med ännu fränare duschar;) och drinkar i solnedgången varje kväll. Det är obeskrivligt.

Öken, kust, berg, vatten. Orörda platser och övergivna städer. Vänliga människor och eftersom de är engelsk- och tysktalande, så tar man sig fram enkelt var man än är.

Galet vacker natur!




Kopiöst coola djur!




Och efter dryga två veckor i södra Afrika  en avslutande vecka på en paradisö. Där  vi bara slappade och smälte alla intryck från dessa veckor.




En magisk resa av många!
Och fler ska det bli. Jag vill upptäcka hela världen med den här mannen om möjligheterna ges. 

Jag är så oerhört glad att jag hittade dig den där majdagen. Att jag vågade. Att mina 29 år innan jag träffade dig gav mig erfarenheten att uppskatta det jag har nu. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att detta håller hela livet. Jag ska göra allt jag kan för att det så blir! 

Karmisar 
Becca

Inga kommentarer: