torsdag 16 oktober 2014

Så var huset tomt!




Har ett par dagar bara för mig själv. 
Fyllt på fransarna (skönt att slippa smink och ändå känna sig lite fixad), fyllt huset med nya snittblommmor och ätit tonvis med vit choklad:)



Så var huset tomt, så när som på mig och minsta M.



Konstig känsla. Jag har varit bortrest med familjen, för mig själv, bara med min man.
Men jag har inte en endaste natt sedan Mini föddes sovit ensam, bara jag, hemma.


Mini och stora M har dragit upp till Bortom Verkligheten ett par nätter och jag ska jobba min sista torsdag innan Minstingen. En vecka kvar... Också en konstig känsla. Den här graviditeten har gått så fort och komplikationsfritt. 
Hoppas det håller i sig hela vägen fram...






Hittade en magisk fin färg på pianorosorna.
Eller hur?
Nästan lite grå-lila-rosa.
Älskar dem!

Nu ska jag dricka upp kaffet, slita på emaljen på tänderna och dra in en sväng till jobbet.
Njuta av de sista kunderna innan den dryga tre veckor långa mammaledigheten.
Jag är tillbaka på salongen den 13 november om allt flyter!

So long!
Karmisar Becca


Inga kommentarer: