fredag 10 oktober 2014

Julklappstips åt mig!




Om någon i skulle få för sig att jag kanske skulle vara värd en julklapp detta år, 
så finns det två saker jag önskar mig:)




Jag behöver absolut en ny tvålpump med tillhörande tandborsthållare och en snygg nyckelförvaring här hemma. 

Dessa två godbitar finns hos Benington på Regeringsgatan i Stockholm. Bara upplysningsvis!!!



Häpp å hopp fredag och helgkänslan!!!

Här i Hovis började dagen tidigt, som vanligt när det är "mammamorgon". När det är "pappamorgon" drar sig Mini till minst 07.30. Händer inte när det är min tur att ta morgonpasset. Aldrig en minut efter klockan 06.00! Varför? Jag gör ju precis likadant.

Järvsö står på mitt schema idag. Idag med flera uppdrag. Bor man, som jag, numera i en liten storstad som har allt, får man ibland uppdrag att till de i orter som Järvsö (där man inte har samma affärsutbud) agera distributionscentral:) På beställningslistan står idag elektriska pumpor och en byggfläkt. 

Och så ska jag bara komma ihåg att få med mig lilla M hem också... Stora damen fyller jämnt i helgen och ska istället för kalas ta med sin järvsöbästis hem hit över helgen. Hon är så eksalterad över detta, så den lyckan kan inte annat än att smitta av sig på hela vår familj. Gullungen! Ibland behövs det inte mycket.

Så låt min fredag nu starta på allvar.

Karmisar Becca

(Bilderna i detta inlägg är lånade från Beningtons FB-sida)



Inga kommentarer: