onsdag 10 september 2014

Sjukstuga, ett faktum





En höstbukett med tre olika sorters rosor, kärleksört, gerbera och diverse gröna behag pryder mitt köksbord i höstsolen. Fin blandning av rosa, vitt och rött. 


Mannen kom hem igår från projektet "bortom verkligheten".
Och tur var väl det. 


Jag har börjat få väldigt svårt för att sova i vågrätt läge den senaste tiden. Min lilla förkylning som har irriterat mig i någon vecka, eskalerade dessutom igår kväll, så i natt lyckades jag äntligen somna vid tretiden. Lagom till att Minis hosta drog igång, så att han inte kunde sova. 
Perfekt!!!

Då är det ganska skönt att vara två som delar på ansvaret. Idag har jag fått sova bort halva dagen för att fixa en av de längsta arbetsdagarna jag haft imorgon. 
Tänk att sådant alltid ska misstämma!

I helgen väntar Hemmafrun finbesök dessutom, så nu är det dags för de här basiluskerna att få sig en ordentlig omgång innan klockan sju imorgon bitti...

Mini får även denna vecka stanna hemma från dagis under veckoslutet. 
Välkommen till verkligheten!!! :)

Karmisar Becca

Inga kommentarer: