fredag 15 april 2016

En husdoktor i ett perfekt hem




SÄNGHYLLA MED FOTON PÅ 
BARNEN I ITALIEN









Hon är hemma igen!


Inga stora planer i helgen för den här familjen minus en.
Stora M är på väg ner till Drömmen om Italien med tre grabbar i bekantskapskretsen. Eller gubbar... 
När blir man det?

Tant har jag kriteriet till redan.
Det är när man väljer att låta det gråa hårstråna växa ut och inte colorerar dem på något som helst sätt. Det innebär dock inte att man är tantig i sin personlighet, bara i sitt val av utseende...


Den nuvarande braskaminen ska bytas ut mot en ny. Gasspisen i köket ska få en ny med ugn, svenska kanelbullar ni vet...
Detta transporteras ner i detta nu.


Ser fram emot en myshelg med barnen. Ligger i soffan nu med lilla M i mitt knä, ryggen uppbullad med kuddar och inväntar resultatet av Let's dance. Kan ändå inte låta bli att gå all in på lite ytlighet, som i min värld i högsta grad är en djupdykning i livstrivsel, nämligen inredning...

Fått hem ramar från Perfect Home.  Deras Abby-ram här, en i varje färg med ett svartvitt foto av varje guldklimp i familjen (framkallat och klart)  på en konsolhylla  från House Doctor. Placerad ovanför vår säng i sovrummet i Toscana.
Vill bara få tag på hyllan!!!

Bästa inredningsbutiken i hela vårt land 
K A R D E M U M M A
i Ljusdal
 säljer House Doctor. 
Ber av hela min själ att de kan hjälpa mig, även om de inte har den i sitt sortiment. 
Annars har de mängder av annat fint här.


HELG!
Trevlig sådan på er.

Karmisar
Becca





Inga kommentarer: