lördag 2 april 2016

Dramaten med mina M





Introducerar lilla M i den 
Dramatiska teatervärlden!


Min stora behöver inte gå på barnteatrar längre.
Idag har hon suttit i nästan fyra timmar på Dramaten och njutit av Rolf Lassgård och Stina Ekblad i föreställningen Utvandrarna.

Vilhelm Mobergs Karl-Oskar och Kristina...

Finns det något bättre än riktig teater? 
Så personligt, så äkta, så nära och vackert.




Teaterbiljetten fick hon av Moster i julklapp. Och även om jag kommer i andra hand när det vankas Moster, så är jag så väldigt glad för att jag fortfarande får följa med.

Härliga dag, älskade barn, käraste syster och snälla gamla M.


Imorgon står hennes val mellan Hallwylska Palatset eller Mall of Scandinavia.
Hon har inte lyckats bestämma sig ännu;)
Hon rör sig i djupare frågor denna kväll: -"Om det skulle bli olagligt att röka mamma. Skulle jorden då bli överbefolkad?"


Sov gott!!!


Karmisar
Becca


Inga kommentarer: