fredag 8 april 2016

C-rib har potential




                       Sol i sinnet!








Har idag sett hur en ribbåt byggs från ritning till färdigt utförande. Har idag provkört två olika C-ribmodeller i polskt vatten. OCH jag har framför allt ätit ankblodssoppa till lunch! 

Känner att jag kommit det polska landskapet lite närmare än vad jag gjort tidigare;) Och jag har aldrig tidigare klivit över från en båt till en annan i farten, båda körandes i 35 knop. Idag har jag gjort det och det gick hur smidigt som helst. 

Ser nu fram emot att smälta dagens upplevelse på Gdansks nummer ett på TripAdvisiors restauranglista, Prologue. Kvällen får utvisa om jag tycker det matstället borde vara överst:)

Tänker utöver detta njuta av en helg på tu man hand med min man i en som synes gullig liten stad vid den polska kusten.

Trevlig helg på er!

Karmisar
Becca

Inga kommentarer: