onsdag 5 augusti 2015

Lite vildmarksshopping...


Alla bilder från zara.com



Allting har en ände, men det dröjer:)



Det återstår bara ett par nätter här ute i vildmarken nu. Tre veckor har gått makalöst fort. Det har varit precis så där lugnt och skönt som det bara kan vara Bortom Verkligheten. Dock återstår en vecka av ledighet innan jobbet kallar. Vi tänkte spendera en del av den tiden hos pappsen på sköna Tjörn.

Mamman har dessutom en helt egen semestervecka att se fram emot i början av september. Då drar hon till Krakow med två av de bästa brudarna som finns. En hel vecka med mamsen och syster. 
Som jag längtar!
Vi har en plan för vad vi bör göra och vad som borde ses, men tips emottages tacksamt så klart:) 

Jag har en fix idé om att alltid ha en ny "att-resa-i-outfit" när jag ska iväg. Mannen har tagit en tur till Sälen för att jag blev så sugen på räkor och bubbel ikväll. Och för att barnen inte ska bli allt för chockade av all media när de kommer hem igen, så har jag dragit igång elverket för lite datatid med väl valda barnprogram:) Första gången på tre veckor...
Detta resulterade i en beställning från Zara åt mig själv. Ett par boyfriendjeans och löst sittande (förhoppningsvis;)) t-shirts. Min svarta kavaj där hemma får duga, ett par sneakers och pilotbrillor (för jag räknar med fint väder). 

Krakow, here I come!

Karmisar
Becca


Inga kommentarer: