onsdag 1 juli 2015

Gästfriheten svämmar över:)




God morgon onsdag!!!

Tre till fyra stora koppar kaffe till att börja med. Sen kan man kanske ana att det finns en ganska trevlig person bakom denna morgonmosiga skepnad...

Jag är ingen morgonmänniska!!!





Vi betar nu av våra vänner på löpande band här hemma under den här perioden.
Kusin med familj i slutet av förra veckan, BFF under helgen som var, Östgötabesök i början av veckan och Järvsöbesök från imorgon och några nätter framöver. 

Östgötabesöket var lyckat. Vi har inte träffats på tre år och man vet ju aldrig hur barnen gillar att bli "ihoptvingade" med andra barn. Men de senaste dagarna har barnen lekt, lekt och lekt. På ett sådant sätt, så att man som förälder fått sköna stunder med mycket snack och barnleken har bara flutit på. Dessa dagar har jag verkligen uppskattat att vi bor i ett hus med stor gräsmatta, lagom långt från någon bilväg och tillräckligt långt från grannar som kan bli störda av diverse naturliga uppväxtlekar med höga ljud och många lyckliga skrik. Mindre lyckliga förekom bitvis också för den delen;)




Säterdalen är alltid ett säkert kort för barnfamiljer och klättersugna pappor.
Massor av kul att göra, leka och klappa:)

Idag har vi en dag bara familjen. Alla är samlade igen. Hämtade hem lilla M igår.
Idag ska jag ha en hel eftermiddag av egoboost. Fransfix först och sedan ska jag till frisören på riktigt. Inte bara så där som hastigast, som det brukar kunna bli när man jobbar som det själv. Nej, idag har jag bokat in en alldeles egen tid klockan 14.00! Idag ska min skulderlånga kalufs kapas av riktigt ordentligt. Kort ska det bli! Och ny färg. Längtar!
Fem timmar kvar...:)

Hoppas ni alla får en riktigt härlig sommaronsdag.
Fårstår på vädret att vi ska njuta resten av den här veckan.

Karmisar
Becca

Inga kommentarer: