tisdag 7 april 2015

Underbara barn!




Tänker ta italienarna 
med storm;)

Och för att kunna göra det krävs ju lite hårpiff och annat fix...
Jag har sagt det förut och nämner det igen. Jag är sällan, skulle nog våga påstå aldrig, missnöjd när jag går från frisören. Men det är väldigt sällan det blir som jag har tänkt mig...

Därför föredrar jag att fixa min hårfärg själv:) Det har jag hunnit med idag. En typ av ombreteknik a la me, eller nåt...:) 
L'Italia, eccomi che arrivo!!!





Idag vid middagsbordet, alldeles full av röd köttfärssörja runt sin lilla mun, säger min 2,5 åring med eftertryck:

-"Mamma, dina ögon är så vackra"

My God
gissa om mammahjärtat smälte direkt?

Jag förstår ju så klart att han har hört uttrycket någonstans. Förmodligen på dagis... Han är ju lite småkär i  lilla fröken S där, och kanske är det på mig han tränar för att vinna hennes hjärta vad det lider. Men det var så galet gulligt! Och skulle det ligga någon promilles sanning i det han lyckades förvrida sin mors känslor med, så är det Therese förtjänst på Beauty Corner i city. Hon gjorde ett mästerverk med mina fransar förra gången.

Så nu behövs inget hårfix och inget smink. Det blir lättpackat!

Karmisar 
Becca

Inga kommentarer: