söndag 28 december 2014

Snart lite vardag







De sista timmarna med mina närmaste 
avnjuts i detta nu.


Min pappa och A har återvänt hem till Tjörn. Syster stannar några dagar till. Medans lilla M ska upp till Järvsö för att fira in nyåret med sin familj där. Jag jobbar imorgon, så Moster och Mormor tillsammans med Mini lånar mitt nya vrålåk och transporterar upp henne till iskylan. Hos en av mina vänner där uppe visade termometern på -29 grader denna morgon. Bitande kallt minst sagt.

Här leks det med julklapparna. Delarna till Brios tågbana måste nog räknas som favoritsysselsättningen för oss alla. Ett nytt lok, två nya broar, ett tåggarage och en tunnel har tillkommit  till tåglandskapet under julhelgen. 

Likväl som att det är jättemysigt att bara hänga med sina närmaste här hemma, likafullt ska det bli skönt att träda ut ut amningsbubblan och få jobba en full dag imorgon. För mig är min arbetsdag i veckan livsnödvändig för min fortlevnad och för att min familj ska stå ut med mig övriga sex dagar i veckan.







Minstingen kör inte så mycket tåg ännu. 
Han gymmar mest och sprider sina nytillkomna leenden 
till vår stora lycka!

God fortsättning alla!

Karmisar 
Becca

Inga kommentarer: