tisdag 30 december 2014

Myyysdag i Bolanche




Kvällens outfit blir mina nyinköpta mysisar från lo-ika. 
Inhandlade på Selected Style här i stan. Numera i superbra lokaler, med Coffeeshop och allt. Idag var det nyårsrea och jag och syster shoppade loss så klart;)



Under eftermiddagen idag har jag haft några timmars familjefritt och haft lite familjefrid med min äldsta lillasyster. Vi två på tu man hand i min stad. Sällan att man ägnar innerstan tid tyvärr. Fast att det är där de bästa butikerna finns. Det går oftast fortare och är mer praktiskt att åka till Kupolenområdet.




Vi besökte Biopalatset och den senaste svenska filmen, Micke & Veronica och undersökte de nya belysningsfenomenen på stans Sveatorg. 
Båda sevärda.

För er som tänker er en tur åt Borlängehållet och Ikea och Norra Backa området, glöm inte att ta svängen om stan och 
Selected Style, Sara 1896, Lokal 32 och Body Shop.

Karmisar
Becca




Inga kommentarer: