lördag 6 december 2014

Så kom snön...




Idag måste man väl ändå påstå att snön kommit. Åtminstone lite grann. I alla fall så pass att lilla M och Mini lyckades få till en snölykta (med lite hjälp av en vattenspruta för att skapa kramsnö). Den lyser nu med två värmeljus hoppfullt här utanför.



Lördag och efter klockan 18 så innebär det att andra ljuset i advent får tändas! Nu bara två ljus till kvar... Tro det eller ej, 
högtids- och traditionsateist som jag vanligtvis är, så ser jag faktiskt fram emot den här julen:)



Idag har jag varit på en riktigt skön och stämningsfull julkonsert med min mor inne i stan. Så skönt med lite egen tid, bara mamma och jag och ljuv julmusik. 

En stund innan försökte jag här hemma få till lite bilder med mina tre barn på samma bild. Det gick så där. Den äldsta och den yngsta var riktigt samarbetsvilliga, medans den i mitten mest spelade pajas...







Hela familjen är nu samlad framför teven 
och Mamman har frid i själen...

Karmisar Becca

Inga kommentarer: