söndag 7 december 2014

Barnen pyntar!




Idag har juldekorationerna packats upp i vårt hus.
Vi har inte så många, behöver inte så många, men de som finns har funnits med länge och är genomtänkta. 


Jag har bara en sak som är riktigt helig för mig på julen och det är julgranen och dekorationen av denna. Det har aldrig någon annan fått göra så långt bakåt jag kan minnas. Ingen fick komma i närheten av den när jag bodde hemma hos mina föräldrar och ingen har fått göra det sedan jag flyttade hemifrån heller. Barnen har därför egna halvsmå granar i sina rum, som de får spöka ut efter smak och tycke...







I år har jag dock frångått alla mina principer.
 Lilla M har beklagar sig högt och ljudligt över att vi är så otraditionella i hennes Borlängefamilj. Så jag har efter många, långa funderingar och mycket övervägande gått med på, HÅLL I ER, att HON ska få klä granen i år!!!

Jag har absolut ingen julstress. Inga måsten innan jul alls egentligen... 
Men nu har jag i alla fall en riktig JULÅNGEST!!!

Jag hoppas av all tillförsikt jag kan uppbringa att hon kommer att fixa det...


Karmisar
Becca 

Inga kommentarer: