torsdag 25 december 2014

Dan efter dan och födelsedag och en gnutta präktighet...







Julaftonen har passerat och 
den kommer att bli ihågkommen som en av de bästa någonsin. 



Jag har numera tre barn som är friska och glada och som är de finaste som finns. En man som finns där för mig i alla lägen och som, kanske ännu viktigare för mig, vill göra saker MED mig i alla lägen. Dessutom en syster och en mamma som räknas precis lika mycket till familjesfären som jag själv.

Visst kanske det låter väl präktigt. 
Men jag har verkligen fått den bästa tillvaro man kan ha och är så toklycklig över den.







Denna juldag firar vi att min man fyller två år kvar till halvvägs till åttio:)
Leker med våra julklappar och njuter av tio minusgrader och strålande solsken.

Min andra hälft vill inte ha några födelsedagspresenter. Vi reflekterar istället över turen i livet och tänker på dem som kanske inte har det lika bra och skänker dem tankar och lite av våra tillgångar.

Karmisar
Becca


Inga kommentarer: