fredag 28 november 2014

Black Friday!




Snön ligger vit på taken (nåja, i alla fall ett rejält lager frost), 
endast Mini och Mamman är vaken (vakna).

Vi myser med tända ljus och ett tunnelbygge:)








Idag är det Black Friday!!!

Idag tänker jag inhandla mina julklappar. På nätet. Massor av erbjudanden och rabatter. Som jag har väntat på denna dagen!






Dessa två paket kommer defenitivt ligga prydligt inslagna under julgranen i Hovis detta år. Den övre åt Mini och den undre åt Minstingen (vårt babygym som köptes in till Mini är helt värdelöst, vet inte hur jag tänkte där). Så denna aktivitetsmatta från Lamaze ska få ersätta det misstaget;) Toys R Us har aktivitetsmattan för halva priset jämfört med övriga butiker och Brios Builder leksaker finns till bra pris på Bamba.se

Är det någon i detta avlånga land som vill ha ett värdelöst babygym med diverse bamsefigurer, så bortskänkes detta tacksamt. Bara att höra av sig...

Byggsatsen från Brio ska få roa Mini och stora M under julen och tiden efter det:) Har man en föräldraledig flygtekniker till pappa, så får man leva med att skruva grejor även som tvååring...

Till lilla M har jag den optimala julklappen redan. Kan inte avslöja denna ännu. Hon är ju väldigt, väldigt läskunnig vid det här laget. Men så mycket som att, LYRISK, kan jag avslöja att reaktionen från min äldsta kommer att bli... Tror jag...

Hoppas att Ni alla får en härligt Svart Fredag!!!

Karmisar Becca



1 kommentar:

fruthorsell sa...

Bra val! Brio builder har Vilgot lekt med absolut mest sen förra julen! Såg igår att man kan se deras beskrivningar till olika grejor på seras sida. Vilgot har nämligen inte varit så kreativ själv utan älskar att följa instruktioner.