måndag 27 oktober 2014

Få njuta av ledighet och tom almanacka...





Mår ju så bra när vi är samlade allihop!



Det här höstlovet planerar vi absolut ingenting. Av naturliga själ.
Jag tror man kan behöva perioder av mer icke planerad tid.
En i vår familj uppskattar det extra mycket. Lilla M.

Hon njuter verkligen av att bara vara hemma och om hon alltid fick bestämma, så skulle semesterresor och utflykter helst portförbjudas och hemmamys vara obligatoriskt sju dagar i veckan.


Och det är ju så härligt och se när mina barn, som det faktiskt är åtta års åldersskillnad på, leker så bra tillsammans. Idag har de verkligen gjort det hela dagen. Soffmys i morse framför teven, kojbygge under förmiddagen som har roat dem hela eftermiddagen och ett långt kvällsbad tillsammans nyss.

Jag tror faktiskt att de njutit av leken lika mycket båda två.








Nu vankas det kvällsfika och sedan går vi och lägger oss ännu en kväll 
utan att Minstingen har gett sig till känna.

Vi hoppades på i fredags, min man tror på imorgon och jag tror på onsdag.
Vi väntar...

Karmisar Becca


Inga kommentarer: