fredag 31 oktober 2014

Lite nytt i väntan...





Fredag! Fredag! Fredag!
Och sex dagar över tiden. 

Rekord för mig. 
De andra två har kommit fyra respektive fem dagar över.








Längtar verkligen efter att få använda mina vanliga kläder igen. 
Vill handla massor av nytt!
Men alltid svårt att veta vilken storlek man kommer att ha;) 
Jag har aldrig lyckats med att "amma" bort mina extra gravidkilon, så det räknar jag inte med den här gången heller.


Kunde inte låta bli att köpa två saker häromdagen. Tanken var att dessa två plagg skulle börja användas efter Minstingen kommit ut, men jag tjuvstartar lite redan idag. Hade han kommit ut i tid, så hade det ju egentligen varit så... Eller hur?

 One Size tröja från 5 Preview finns och ny halsduk från Marlene Birger funkar även som höggravid:) Båda inköpta här.

Nu blir det fredagsmys och soffhäng för hela slanten resten av kvällen.

Karmisar Becca

Inga kommentarer: