fredag 3 oktober 2014

Downton for the real housewife of Hovis County



Mini testar om de röda rosorna fungerar likadant som maskrosorna. Om de tappar fröna/bladen när man blåser på dem, med lite draghjälp av fingrarna...
Konstaterar förnöjt att så verkar vara fallet.



Hej, hallå fredag och 
inkörsporten till första oktoberhelgen!



Den här helgen ska det inte göras allt för många knop. 
Igår delade jag upp min arbetsdag och hade en långlunch där jag hann sova en hel timma mitt på dagen hos Mamsen och den här morgonen fick jag sovmorgon ända tills jag vaknade. Klockan nio! 
Både bihålor och  de senaste veckornas relativt kraftiga förvärkar ser ut att ge med sig lite vid vila, så det är väl bara att inse att det är receptet...

Vi har skickat iväg stora M på grabbhelg till Stockholm nu på eftermiddagen och "the big UFC happening"  på Globen imorgon. Det kan han behöva efter allt slit uppe Bortom Verkligheten. Jag och Mini har alltså en lugn helg hemma i Hovis på egen hand.








Efter Minis läggning tänkte jag inleda denna helg med att lägga upp gravidfötterna högt,
 i schäslongen under trappan och börja se fjärde säsongen av Downton Abbey.

Men först är det dags för lite mys framför tvn med bästa Mini, lite popcorn och mumsig galia.

Fredags myspys till er alla från oss, 
Mini och the real housewife of Hovis County:)

Karmisar Becca


Inga kommentarer: