fredag 26 september 2014

En trött fredag...



En helt utslagen Mamma idag efter 13 timmars arbetsdag igår...



Hej alla fredagsläsare!
Helg igen snart och det innebär kanske för de flesta lite vila.


Fram till i början av den här veckan har jag varit oförskämt pigg och det har absolut inte varit några problem att jobba 13-14 timmar på torsdagarna.
Men fogarna har börjat gjort sig påminda så smått och smärtan och stelheten smyger sig på mer och mer. När jag kom hem vid halv tio igår kväll var jag totalt slut och ledbruten till tusen. Kroppen börjar väl förbereda sig och säger ifrån när det blir lite mycket, I guess...

Jag beklagar mig inte. Vet att jag är och har varit lyckligt lottad denna graviditet.
Konstaterar bara fakta.







Om allt går som tänkt, så har vi en till liten kille inom några veckor, som ska härja runt i huset. Hjälpa till med städning, köksbestyren, garagegöromålen. En till som kan riva i storasysters mjukisdjur och bokhylla och hälla ut hennes pyssellådor på golvet.

Det närmar sig med stormsteg och jag ser fram emot det enormt. 
Som sig bör förstås.


Until then... lite lek här ute i trädgården någon timma till innan lilla M ska hämtas på skolan i Järvsö och fredagsmyset väntar när vi återvänder hem igen.

Karmisar Becca

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ta hand om dig och jobba inte för mycket nu!! Kram