onsdag 27 augusti 2014

Höstnytt





Det finns mycket fina barnkläder. 
Men jag har bara lyckats fastna för ett märke där de både är praktiska, coola, fina och prisvärda.

Min stad har de flesta butiker. Dock inte Zara. Så det blir till att beställa på webben någon gång nu och då när det är dags att fylla på någon storlek.
Miljömässigt vet jag inte om det är att rekommendera. Paketet skickas från Spanien, men det är ju inte många butikers kläder som tillverkas i vårt land heller. 

Massor av plagg i härligt höstiga färger hänger nu på tork efter tvätt.
Nu tror jag att stora V´s garderob är komplett för hösten. Så länge han inte får för sig att dra iväg allt för mycket på längden.




En av tröjorna provades redan igår.
En tur in till stan där man kan stöta på massor av snygga småtjejer.
När man inte pratar ännu, så kan man ju alltid få ut budskapet med hjälp av kläderna...:)

Dagen idag ska ägnas åt lite Mammaspa (om han som just nu botaniserar på egen hand i tvättstugan tillåter). Utväxten måste bort inför jobbet imorgon. Jag är verkligen ingen glammig frisör för tillfället:) De ingrodda soffkvalstren från den senaste veckan ska skrubbas bort och naglarna behöver sig en manikyromgång inför morgondagen.

Karmisar Becca


Byxor KappAhl / Skor Kavat / Tröja Zara / Mössa gammal


3 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh det paketet hade gärna fått dimpa ner i min brevlåda också!! Zara har ju så mycket fina kläder, men säkert ännu lättare att handla på nätet än i butik för där tycker jag ibland det är för rörigt och svårt att hitta något.

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Ohhh jaaa. Zara gör helt klart supersnygga barnkläder! Tuffa och coola utan att vara för mycket. Faktiskt nästan den enda kedjan jag kan säga som gör barnkläder som är i bra klass.

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Ohhh jaaa. Zara gör helt klart supersnygga barnkläder! Tuffa och coola utan att vara för mycket. Faktiskt nästan den enda kedjan jag kan säga som gör barnkläder som är i bra klass.