lördag 22 mars 2014

Börjar förälska mig





Vi semestrar vidare. 
Tar det ganska lugnt på dagarna. Det är det bästa med att ha en hel vecka i en storstad. Man behöver inte stressa sig igenom allt man "måste" se.

Ett annat måste när man har en 20 månaders med sig i en storstad är sele och koppel:) Det användes alltid till lilla M och Mini får också stå ut med det. Finns ju inget smidigare när de vill gå själva, men har noll trafikvett. Mini visade sig vara en superatlet när han för egen maskin traskade upp och runt på Akropolis hela vägen.





Idag har vi besökt hamnen och gjorde en ombordstigning på detta gamla battleship, Averof, från 1910. Allt är intakt, då det aldrig behövt strida.
 Riktigt häftigt!



Kvällens middag intogs i Plaka. 
Den absolut mysigaste stadsdelen. Jag börjar förälska mig i den här staden.

Karmisar Becca





1 kommentar:

Petter sa...

Fasen vad kul att se den där selen. En sådan var mycket praktisk på mig när jag var liten. Hahaha....

Trodde de var förbjudna. Tur ni är i Grekland. Hemma i Sverige hade nog polisen tagit er för misshandel. :D