söndag 20 september 2015

Kungligheternas ö från sin bästa sida



En heldag på Djurgården!




Med Minstingen, Mini, Stora M och minsta M!
Bara lilla M saknas. Och alldeles förfärligt extra just nu. Ibland vill man bara att alla ska ska vara samlade och väldigt nära, men just nu vet jag att det behovet är större någon annanstans...







Älsklingsfaster med sambo och deras lurvas till hund gjorde oss sällskap på promenaden runt södra delen av denna fantastiska del av vår huvudstad.

Och vilken dag vi har haft!!!

Vädret har varit näst intill som brittmässesommar. Helt underbart!
Rotsällerisoppa på Rosendals Trädgårdscafé, precis nu när trädgården håller på att övergå i övervintring, men alla färger fortfarande finns kvar. Magiskt!








Drygt sex timmar tog vi på oss runt:) 
Och intaget av kalorier blev betydligt större än vad vi gjorde av med. Trots en del styrkeövningar uppför mindre vagnsvänliga partier;)





Höjdpunkten för Mini var nog ändå att se Cinderella passera mitt framför ögonen. Även om han själv hävdar att det var sandlådan på Café Ektorpet...
För dogsen var det absolut att bli serverade vatten i en champagnekylare på det sistnämnda.
Åh, vilket charmigt ställe! Har aldrig varit dit tidigare. Ny favorit!

För Mamman, Hemmafrun, Företagaren, har hela dagen varit min höjdpunkt.
Jag har fyllt på mitt liv med massor av välbehövlig energi idag!!!

Karmisar
Becca

Inga kommentarer: