söndag 19 juli 2015

Bröllop med ett dreamteam





Bröllop i dagarna tre!!!

Förra helgen var jag bjuden på ett sådant där riktigt bröllop med våningstårta, bröllopsvals och tipspromenad och fiskdamm åt barnen! 









Det händer inte så ofta, att jag får gå på bröllop menar jag, så jag gick in i bröllopsfixet med allt jag hade att ge:)
Frisyrfixade, makeade, klänningspiffade, agerade bestwoman (brudtärna låter så trist) och läskigast av allt så ansåg bruden att jag nog även skulle fixa fotograferingen. 

Tack och lov för den digitala kameravärlden. 
Av tusentals bilder borde ju i alla fall något bli bra:)








Jag anser nog att jag och bruden är ett riktigt DreamTeam. 
Vi rodde i land med det mesta. Till och med brudbuketten och corsageblomman fixade bruden själv till i ett nafs av blommor plockade i trädgården.

Och vad vacker hon blev. Och vad lyckliga jag hoppas de blir.
Och tänk vad livet bara blir bra ibland:)







Finaste BFF!
Önskar dig och din man all lycka i världen.
Du om någon är så värd det!!!

Karmisar 
Becca

1 kommentar:

Cecilia sa...

Fina bilder Rebecca! Ni är verkligen ett dreamteam, fin frisyr, fin bukett och fin brud!