tisdag 18 november 2014

Administrera med Minstingen




Mini har lämnats på dagis 
och jag har fem timmar till förfogande för pappershögen.




Mina barn kommer alla tre vara mer eller mindre uppvuxna med och på mitt jobb. Det har alltid funkat bra, men det finns en ålder vid si så där två, tre år där de är mer besjälpliga än behjälpliga. Därför lägger jag min "papperstid" på tisdagar när tvååringen är på dagis.


Nu är det Minstingens tur att sätta sig in i Mammans arbete. Han ligger här bredvid i soffan och håller koll. Han har hittills varit mycket vaken under dagarna. Sover kanske två timmar mitt på dagen, annars är han pigg och vill vara med. På nätterna sover han grymt bra mellan 21-09. Laleh på Spotify och bara jag sitter nära honom verkar funka.





Betala räkningar, försöka få till nya visitkort, beställa hårfärg, blekning och röda extensions.
En BVC tid inte att förglömma klockan 13 medans stora M är i Falun och förhoppningsvis ror i land ett kontrakt för en av fastigheterna där. 


That´s our tuesday.


Amningsdags!!!
Have to go...;)

Karmisar Becca

Inga kommentarer: