måndag 15 september 2014

Med blånande berg och hästhagar som utsikt




Installerad i mitt alternativa boende Söder Om Berget.
Mitt och lilla M´s krypin när vi är i behov av övernattning i Järvsö.
Tack och lov för mina vänner!!!




Hej alla måndagsläsare!
Piggat på er efter nagelbitaren igår kväll?

Själv var jag uppe lite för länge för att ha ställt klockan på 04.20 i morse.
Men idag var det enkel resa till Järvsö som gällde, så jag har faktiskt till och med hunnit vila lite middag innan jag drog igång dagens pappersarbete.







De närmaste två dagarna har jag mitt kontor här. På en gård utanför Järvsö med hästar i hagen som utsikt och bara mig själv och jobbet att tänka på medan lilla M är i skolan.

Mini har en riktig pappavecka hemma i Dalarna!
Då jag behövs för lilla M i början av denna veckan, jobbar på salongen under torsdagen och sedan bokat kommande helg bara för mitt eget ego. 
Konstigt, inga Hemmafru sysslor alls...

Nix, detta duger inte. Måste blåsa in till byn och hämta på "klubben", fixa något ätbart och sedan dra på föräldramöte lite senare.

Ha en skön måndagskväll!
Karmisar Becca

Inga kommentarer: