onsdag 9 april 2014

The big happening



Så kom snön även till Dalarna...
Happy wintersday everyone!


Har försett olika delar av huset med lite färska snittblommor, 
för att kompensera för vädret utanför.




Idag är det annars "the big happening of the week" för Hemmafrun och hennes lilla följeslagare. Vi ska om en stund ta oss ut genom hemmets ytterdörr. Det ni!!!
Smyga oss fram på helt nya sommardäck genom de snötäckta gatorna, bort till bilprovningen.

Min absolut viktigaste ägodel ska få sin dom. Hoppas på idel nollor i protokollet, förutom min obligatoriska tvåa för alla stenskott på framrutan:) Det blir femte framrutan jag byter på tre år. Den som väntar får se...

Jag förmodar att Mini kommer älska dagens aktivitet:)
För mig är det väl mer ett nödvändigt ont, men det är väl bra att finns. Lika som sjukvården, rättsväsendet, räddningstjänsten och smågodiset på ICA...

Karmisar Becca


Inga kommentarer: