måndag 7 april 2014

Myspyssel i höstrusket




Vi blev aldrig klara med Minis rum i helgen. Orsaken - flera anledningar - mest det fina vädret och alla de sköna cykelutflykter vi gjorde ute istället:)

Måndag igen och riktigt höstruskigt! 

April, jag vet, men det är ändå jättetråkigt. Här i Hovis har det i alla fall inte kommit snö. Hade det varit en "Jörvsömåndag" (vilket det tack och lov inte är), 
så hade jag mött snön på vägen.



Vi småpysslar hemma istället denna intetsägande måndag
 och hoppas våren återkommer illa kvickt! 

Den här ramen från Perfect Home, med en bild för varje månad sitt första levnadsår, har Mini haft i sitt rum i snart två år. På varje fotoplats har det varit en jättesöt liten tjej på bilderna fram tills idag... En sådan där sak man ska ta tag i, men liksom aldrig prioriterar. 
Idag har jag och Mini med omsorg valt ut 13 stycken söta bilder på honom själv istället. Lite nostalgi och Shit Vad Fort Det Går!!!

Något som däremot går sakta men säkert är hans rum. Men det tar sig en bit i taget:) Hans nyinköpta säng är på plats. Även om han bara sovit i den första natten (Mamman är alldeles för slö på morgonen för att spjälsängen ska få flytta ut). Jag ska stålsätta mig snart...

Karmisar Becca






Inga kommentarer: