onsdag 23 april 2014

Min fina familj!


Vilken påsk det verkar ha varit i hela vårt land! Såå fantastiskt fint väder!


Hoppas Ni alla fått en skön, välbehövlig ledighet
 eller i alla fall fått känna lite påskkänsla:)


Jag har haft stora delar av min familj hemma här i Hovis i fem långa härliga dagar. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en så skön relation med mina tre syskon. Trots stor åldersskillnad och ganska många mils avstånd åt lite olika håll.

Bjuder på lite soliga pics från påskaftonen, med båtpremiär på Runn. Monopolspel runt köksbordet och det obligatoriska besöket på Torsångs Café så klart:)



Två systrar och den snälla styvmodern...


Stora lillasyster och jag...


Sollapning grande...


Tre syskon och två barn. Mina finaste!!!
(Själv avskyr Mamman att spela sällskapsspel)


Tack fina familj för en superhelg!!! 
Många fler sådana önskas.

Karmisar Becca





Inga kommentarer: