söndag 3 oktober 2010

All alone en hel vecka!


Mannen har dragit till Island med ett par killpolare en hel vecka. Tycker i och för sig att Island låter som ett häftigt land (har alltså inte varit där själv), men jag googlade igår för att få fram alla nackdelar jag kunde hitta. I oktober har de i snitt 21 regndagar! Och grabbarna ska tälta... Jag är INTE avundsjuk. Jag och det minsta M:et i familjen (Morris) ska ha en härlig vecka på tu man hand. Vi lämnar av lilla M i Järvsö på skolan imorgon bitti. Går på ett utvecklingssamtal. Sedan börjar vår vecka. Vi ska bubbla i badkaret minst en gång varje kväll, jag ska äta sushi minst tre gånger (Morris får hålla sig till sitt torrfoder), jag ska gå på bio själv, (gjorde det ofta förut, men nu var det nog tre år sedan sist) det som är sååå mysigt, och jag ska så klart jobba massor. Älskar mitt stora M fruktansvärt mycket, men jag ser verkligen fram emot min "lufsa omkring hemma"-vecka för mig själv.
Karmisar Becca

Inga kommentarer: